.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای طرح امدادرسانی زمستانه در 7 محور مازندران
عاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اجرای طرح امدادرسانی زمستان پیش از این فصل گفت: طرح زمستانه در محورهای گدوک، فیروزکوه، هراز، کندوان و چالوس و محورهای کیاسر به سمنان و گلوگاه به دامغان به‌همراه تجهیزات رهاسازی خودرو، امدادرسانی و اسکان اضطراری مسافران اجرا می‌شود.

به گزارش شمال نیوز،غلام‌علی فخاری با اشاره به مأموریت جمعیت هلال احمر به‌طور شبانه‌روزی و آمادگی این سازمان برای کمک به حادثه‌دیدگان، اظهار کرد: 160 نفرروز امدادگر در 32 پایگاه هلال احمر در تمامی مسیرهای هدف استان به‌ویژه محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و گلوگاه فعالیت دارند که 17 محور کوهستانی و برخی نقاط زیرپوشش آنها بسیار سخت‌گذر است.

وی با بیان اینکه طرح ملی زمستانه از اواخر آذرماه آغاز می‌شود، تصریح کرد: اکنون در برخی از جاده‌های استان برف و بوران داریم، یعنی عملاً طرح ملی زمستانه پیش از آغاز زمستان آغاز شده است و این وظیفه نیروهای امداد و نجات هلال احمر است که در کنار سایر سازمان‌های مربوطه، در هر لحظه که هم‌وطنان نیاز به کمک دارند، در صحنه حاضر شوند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران گفت: طرح زمستانه در محورهای گدوک، فیروزکوه، هراز، کندوان و چالوس و محورهای کیاسر به سمنان و گلوگاه به دامغان به‌همراه تجهیزات رهاسازی خودرو، امدادرسانی و اسکان اضطراری مسافران اجرا می‌شود و در این بین، در هر نقطه‌ای از مازندران که با 112 تماس گرفته شود، امدادگران آماده خدمت‌رسانی هستند.

* امدادرسانی به بیش از 41 هزار نفر توسط هلال احمر

فخاری با اشاره به آخرین آمار امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مازندران اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون هشت مورد آتش‌سوزی گزارش شد که نیروهای امدادگر حضور یافتند و مصدوم نداشتیم، 10 مورد اعزام برای نجات هم‌وطنان از برف و کولاک انجام و هزار و شصت نفر امدادرسانی شدند، هزار و پانصد و بیست مورد مأموریت جاده‌ای نیز برای کمک به 4 هزار و 350 حادثه‌دیده صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این مدت، هزار و 770 مراجعه حضوری به جمعیت هلال احمر در پایگاه‌های مختلف انجام شد که 14 هزار و 760 حادثه‌دیده به‌صورت سرپایی از خدمات این جمعیت بهره‌مند شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران بیان کرد: در بخش دریایی، امدادرسانی به 4 هزار و 551 نفر، در حوادث سیل و آبگرفتگی کمک‌رسانی به 11 هزار و 833 نفر و در مأموریت‌های شهری(غیرتصادفی) نیز امدادرسانی به 790 آسیب‌دیده، انجام شد.

فخاری گفت: 462 نفر در کوهستان، 32 نفر در حوادث ناشی از طوفان، چهار آسیب‌دیده در یک مورد ریزش آوار و 25 نفر در کارگاه‌های صنعتی استان از خدمات امدادگران برخوردار شدند.

عضو کارگروه تخصصی امداد و نجات مازندران با اعلام اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون، 5 هزار و 12 حادثه توسط جمعیت هلال احمر استان امدادرسانی شده است، اظهار کرد: مجموع افرادی که در این مدت از خدمات طرح نوروزی و مراجعه به پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای بهره‌مند شدند، همچنین اعزام‌ها و مأموریت‌های انجام‌شده‌ای که برای کمک به آسیب‌دیدگان در نقاط و شرایط مختلف استان صورت گرفته است، 41 هزار و 122 نفر بودند که 22 هزار و 878 نفر شامل مصدومان هستند؛ 19 هزار و 363 نفر به‌صورت سرپایی مداوا و 2 هزار و 248 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: در همین مدت نیز، 180 فوتی در صحنه حادثه گزارش شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران در پایان گفت: در هر ساعت از شبانه‌روز، شماره 112 امداد و نجات برای کمک به هم‌وطنان، آماده خدمت‌رسانی است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.273 seconds.